Ideeën voor Stichting Puur Natuur i.o. zijn ontstaan in september 2020. Doortastend als we zijn... zie hier onze site, aangemaakt op 11 oktober 2020.

Steunende organisaties:
Go Natural ~ save health, money, future for everyone
HARTvoorHEEL-ZIJN ~ groepspraktijk met praktische en duurzame aanpak
Muziek van hart tot hart ~ harpsongs die de oerwijsheid in je hart wakker kussen

Organisaties of thema's die wij steunen middels extra aandacht of anderszins: Stichting Tegengif ~ richt zich op onderzoeken van stoffen waaraan wij dagelijks worden blootgesteld. Zoek op "biologische zelfpluk tuin" en je vindt er vast een bij jou in de buurt. Zoek op "biologische zelfpluk winkel" en je vindt er vast meerdere bij jou in de buurt. Consuminderen is een groot goed. Green Evelien heeft al velen geïnspireerd. Zoek op "repair café", "kringloopwinkel", "ruilkring" en je vindt er vast een bij jou in de buurt.

Vind ons op facebook.
Onze vrienden.