Stichting Puur Natuur i.o. wil een ieder inspireren om meer met oog voor de natuur te leven. Praktisch en duurzaam, samen op weg... Natuurlijk, het lukt ons samen!

Stichting Puur Natuur i.o. beoogt dit te bereiken middels tips, video's, workshops, lezingen, e-books, concerten en alles wat hieraan kan bijdragen.

Met al het geld van de wereld kun je geen gezondheid en geen toekomst kopen. Wat kun je wél doen?

Vind je gezondheid belangrijk? Wil je geld uitsparen? Gun je jouw eigen en/of iemand anders kinderen en (achter)kleinkinderen een toekomst?

Overall effectiefste aanpak... voorkomen is beter dan genezen. Het is even een weetje, kost een beetje aandacht, een paar stappen in de juiste richting... Je bent het waard, je naasten zijn het waard, iedereen is het waard, de natuur is het waard... Lees verder.

Vind ons op facebook.
Onze vrienden.